Friday, November 11, 2005

برنامه بهارلو و اخم‌هاي خرسندي

21:40اكنون برنامه "ميزگردي با شما"ي بهارلو در شبكه صداي آمريكا در حال پخش است. در ميزگرد امروز هادي خرسندي حضور دارد. در اول برنامه هادي خرسندي حسين درخشان را تحقير كرد. خيلي هم ناجور تحقيرش كرد. اگر گيرنده برنامه‌هاي ماهواره‌اي داريد، اين برنامه را از دست ندهيد.
.
22:15اين هادي‌خان بدجنس! به "لندن" هم زد؛ بهارلو تكه برنامه‌اي از سلسله برنامه‌هاي ايام انتخابات ايران در صداي امريكا پخش كرد كه در آن بحثي جنجالي بين لندن و ميبدي در گرفت. بعد از پخش اين برنامه كوتاه، بهارلو نظر خرسندي را درباره انتخابات پرسيد كه او زيركانه "لندن" را زير سئوال برد. البته غير مستقيم به لندن زد و فورا تصميم گرفت كه به قول خودش آلزايمر بگيرد.
.
-برنامه تمام شد. برنامه از هم گسيخته و بي‌برنامه‌اي بود اما يك چيز از آن دستم آمد. اين هادي‌خان خرسندي ما تنها بر روي كاغذ خرسند است. در برخورد با مردم چقدر جدي مي‌شود. انگار نه انگار كه طنزپرداز است. خيلي شلاقي و محكم برخورد مي كند. در واقع توي ذوق و هيجان بيننده مي‌زند. آن طور كه من فهميدم، قلبا اين طور نيست اما در برخورد با مخاطب تلخ مي شود. اين تضاد شايد ريزشي در ديدگاه مثبت نسبت به او ايجاد كند اما فكر مي كنم با چند برنامه از اين دست، بهتر مي تواند از نظر شخصيتي خود را به مردم معرفي كند.
من كه در كل، او را پشت صورت جدي و تشرهايش مهربان ديدم؛ شما چطور؟