Monday, December 12, 2005

!هواپيما داراي هيچ نقص فني نبوده؟


مخلصاني كه حداقل چهار بار در روز پيشاني‌شان را روي مهر مي‌گذارند و يكي از شرط‌هاي مسلماني‌شان هم اين است كه دروغ نگويند، ببينيد چطور مثل نقل و نبات دروغ مي‌گويند. جدا جاي اينان كجاي بهشت است؟ ببينم يك سئوال! مي‌شود دروغ گفت، خيانت كرد، آدم به كشتن داد و همه را با نماز پاك كرد؟
مسئولان مومن در كمال وقاحت اعلام كرده‌اند كه هواپيما نقص فني نداشته و غير مستقيم هم خواسته‌اند تمام تقصيرها را گردن خلبان بيندازند. خبر را با دقت بخوانيد. نمي‌دانم اسم اين جانوران را چه بايد گذاشت؛ يعني چه جانوري!

"...اساسا اين هواپيما از نظر فني چك شده بود و داراي هيچ نقص فني نبود و طبق موازين و استاندارد‌هاي پروازي مي‌توانست پرواز كند.
روز‌هاي قبل نيز اين هواپيما پرواز‌هاي زيادي داشت مثلا در روز 14/9/84 بيش از 5 ساعت پرواز داشت و در روز 12/9/84 بيش از 4 ساعت پرواز داشت و لذا به لحاظ فني هيچ مشكي نداشت و كاملا چك شده بود. دليل تاخير در پرواز اين بود كه به خاطر آلودگي هواي تهران ديد مناسب نبود؛ چون ديد در پرواز اين نوع هواپيما تعريفي كه ارتش جمهوري اسلامي دارد 1400 متر ديد است، لذا اين ديد وجود نداشت كه ظهر با بالا آمدن خورشيد چنين ديدي حاصل شد؛ لذا هواپيما پرواز كرد. از نظر اين دوستان هواپيما در ساعت 22 : 13 دقيقه پرواز مي‌كند بعد از هفت دقيقه و بيست ثانيه خلبان اعلام مي‌كند موتور 4 خود را از دست داده است.
مسوولان گفته‌اند پرواز اين نوع هواپيما‌ها با سه موتور و بازگشت با فرودگاه با سه موتور خيلي عادي است؛ لذا نبايد دچار مشكلي مي‌شد و تا سه كيلومتر قبل از فرود در داخل فرودگاه هواپيما داراي هيچ مشكل نبوده است؛ آنچه مورد ابهام و سوال همين دوستان نيز هست اين است كه در اين سه كيلومتر قبل از رسيدن به فرودگاه تا زمان اصابت به آن ساختمان، چه اتفاقي افتاد كه اين را بايد مورد بررسي قرار دهند."

متن كامل...